

یافتن برخی از اشتباهات هشتگ که به رشد شما در TikTok آسیب می رساند ضروری است. هیچ چیز مانند استفاده از هشتگ های اشتباه روی محتوایی که ساعت ها صرف عکسبرداری و ویرایش آن کرده اید، بد نیست.
همه ما عاشق این هستیم که Tiktok چگونه ویژگیهای مفیدی را برای کارآفرینان و کاربرانش فراهم میکند تا برندهای خود را تبلیغ کنند و در معرض دید وسیعی قرار گیرند. و همانطور که در این ویدیو اشاره کردم، هشتگ ها یکی از آن ویژگی های خارق العاده ای هستند که به صاحبان مشاغلی مانند شما کمک می کنند تا کشف شوند.
به لطف هشتگها، ویدیوهای شما میتوانند ویروسی شوند و بازدیدهای زیادی داشته باشند و احتمالاً دنبال کنندگان زیادی داشته باشند. از سوی دیگر، سوء استفاده از هشتگ ها و آسیب رساندن به رشد شما در TikTok آسان است. در این پست، برخی از اشتباهات هشتگ TikTok را به اشتراک خواهم گذاشت که می تواند به رشد شما در این پلتفرم آسیب برساند.
6 اشتباه رایج هشتگ TikTok
1. استفاده از هشتگ های نامناسب
هشتگ ها ویژگی های رشد منحصر به فردی در TikTok هستند، اما همه هشتگ های پرطرفدار برای برند یا کسب و کار شما ضروری نیستند. شما به دنبال دسترسی قابل توجهی هستید، اما هدف قرار دادن هشتگ های نامناسب شما را به سمت مخاطبان خارجی سوق می دهد و بر رشد شما تأثیر منفی می گذارد.
هشتگهای نامربوط، مخاطبانی را جذب میکنند که به پیشنهاد شما علاقهای ندارند، در نتیجه نرخ پرش بالا و به رشد مورد نیاز شما آسیب میرساند. یکی از هشتگ های نامناسب رایج که من همیشه به دانش آموزانم می گویم از آن اجتناب کنند، #FYP است. این هشتگ هیچ کاربردی در بازاریابی ویدیوهای شما ندارد.
یک هک ساده این است که جامعه رقیب خود را بررسی کنید و ببینید کدام هشتگ برای آنها کار می کند و سایر استراتژی ها به رشد آنها کمک می کند. در بازاریابی رسانه های اجتماعی، خوب است که هک های قابل اجرا را تا زمانی که مفید هستند، جست و جو کنید و جمع آوری کنید.
2. عدم استفاده از هشتگ های محبوب در صنعت شما
هشتگ های پرطرفدار همیشه پر استفاده ترین هشتگ ها در TikTok هستند. بازاریابان اغلب تمایل دارند محتوای خود را فقط به هشتگ های پرطرفدار محدود کنند و تأثیر هشتگ های جامعه محور را تضعیف کنند. بنابراین، مطمئن شوید که از هشتگ هایی استفاده می کنید که کارآفرینان دیگر در حوزه کاری شما از آنها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده می کنند. در مورد خودم اغلب از #مشاوره_کسب_و_کار #کوچ_کسب_کار_زن و #تیکتوکوپدات استفاده می کنم.
3. استفاده از هشتگ های زیاد
فقط به این دلیل که یک دسته از هشتگ ها عالی به نظر می رسند به این معنی نیست که همیشه به خوبی کار می کنند. استفاده از هشتگ های زیاد باعث سردرگمی و هدف گذاری نادرست می شود و مانع از یافتن مخاطب ایده آل شما می شود. به عنوان یک قاعده کلی، استفاده از 4 تا 5 هشتگ ترند، مبتنی بر جایگاه و جامعه محور خوب است. همچنین، قبل از استفاده از هشتگ ها در ویدیوهای خود، مطمئن شوید که با محتوا/برند شما مرتبط هستند.
4. فقط از هشتگ های ترند استفاده کنید
چرا خود را به روندها محدود کنید؟ به راحتی می توان فکر کرد که فقط باید از هشتگ های محبوب استفاده کنید، به خصوص زمانی که تازه وارد TikTok شده اید. در حالی که هشتگ های پرطرفدار می توانند مقداری ترافیک را به پروفایل شما هدایت کنند، می تواند شانس مخاطبان مورد نظر شما را برای یافتن شما محدود کند. در عوض، از ترکیبی از هشتگهای پرطرفدار و هشتگهای بیشتر مرتبط با برندتان استفاده کنید.

دانلود کنید: راهنمای تنظیم تبلیغات TikTok. با نحوه ایجاد سریع ۱۶ تبلیغ TikTok در کمترین زمان ممکن آشنا شوید. اینجا را فشار دهید
5. عدم استفاده از هشتگ های ترند
به همین ترتیب، نادیده گرفتن هشتگ های پرطرفدار به محتوای Tiktok شما کمکی نمی کند. حتی اگر هشتگ پرطرفدار مستقیماً با بازار شما مرتبط نباشد، می توانید به صورت استراتژیک در اطراف آن محتوا ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که هشتگ ها روندها را در هر پلتفرم رسانه اجتماعی هدایت می کنند. استفاده از هشتگ های پرطرفدار، بازدیدهای بیشتری را برای ویدیوهای شما که برای کسب و کار TikTok خود نیاز دارید، به ارمغان می آورد.
6. عدم استفاده از هشتگ های محلی
چرا کسی باید هشتگ های رایج در میان جامعه نزدیک شما را نادیده بگیرد؟ این اشتباه است. درست در شهر سعی میکنم هشتگها را در ویدیوهایم قرار دهم. شاید بپرسید چرا اینطور است؟ من می خواهم مربیان زن در محله ام بتوانند با من ارتباط برقرار کنند. امیدوارم آنها بتوانند به جامعه بازاریابی TikTok من بپیوندند. علاوه بر این، کسبوکارهایی که دارای مکان فیزیکی هستند، وقتی هشتگهای محلی خود را اضافه میکنید، سود زیادی خواهند برد.
برخی از بهترین روشهای هشتگ Tiktok که به رشد کمک میکنند
- جایگاه خود را رتبه بندی کنید قبل از پیوستن به یک گروه برچسبگذاری TikTok، جایگاه خود را مرور کنید، پستهای آنها را بخوانید، ویدیوها را تماشا کنید و ببینید از چه هشتگهایی استفاده میشود.
- رقبای خود را بررسی کنید و ببینید از چه برچسب هایی استفاده می کنند.
- با این ایدهها، میتوانید یک هشتگ سفارشی در اطراف محتوای خود ایجاد کنید و فالوورهای خود را تشویق کنید که از هشتگها در هنگام اشتراکگذاری مجدد بیشتر مانند انجام چالش هشتگ استفاده کنند و امیدوارم بازدیدها و فالوورهای بیشتری داشته باشید.
به عنوان نکات پاداش، اگر می خواهید یک هشتگ سفارشی ایجاد کنید، در اینجا چند نکته مفید وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید.
- اطمینان حاصل کنید که هشتگ ها با محتوا و کمپین شما مرتبط هستند.
- لطفا آن را ساده نگه دارید تا ذخیره را فعال کنید. وقتی بیش از حد طولانی و پیچیده است، درک آن سخت است و ممکن است روندی نداشته باشد.
- از استفاده از کاراکترهای خاص مانند علائم نقطه گذاری و ارز خودداری کنید، مگر اینکه یک هشتگ پرطرفدار باشد.
هنگامی که بر مفهوم هشتگ مسلط شدید، در کمترین زمان شاهد رشد کسب و کار خود در TikTok خواهید بود. منتظر چی هستی؟ شروع به ایجاد محتوای خود کنید و فراموش نکنید که آن را با هشتگ های مناسب آپلود کنید.