منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • از دست دادن درآمد ناشی از آپدیت iOS 14.5 اپل

از دست دادن درآمد ناشی از آپدیت iOS 14.5 اپل

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
از دست دادن درآمد ناشی از آپدیت iOS 14.5 اپل

بیش از 18 میلیارد دلار در سال جاری ضرر کرده است

کسب و کارهای کوچک به لطف به روز رسانی حریم خصوصی کاربران iOS 14.5 گسترده، هزینه های بازاریابی را کاهش می دهند. به‌روزرسانی‌ها، هدف‌گیری و بازاریابی مجدد برای مشتریان دستگاه‌های اپل را دشوارتر می‌کرد. این روند رو به رشدی است که منجر به از دست رفتن میلیاردها دلار درآمد برای SMEها و پلتفرم هایی مانند فیس بوک شده است.

سال گذشته، اپل با تغییراتی که تبلیغات آنلاین را متحول کرده است، توسعه دهندگان برنامه را مجبور به دریافت مجوز برای ردیابی کاربران و نمایش تبلیغات شخصی شده در آیفون و آیپد کرد.

طبق گزارش لوتام، انتظار می رود فیس بوک، اسنپ، توییتر و یوتیوب امسال 18 میلیارد دلار از درآمد خود را از تغییر اپل از دست بدهند. متا به‌ویژه ضربه شدیدی خورد و در اوایل سال جاری گفت که تغییرات اپل حداقل 10 میلیارد دلار برایش هزینه داشته است، علی‌رغم فشار قابل توجهی برای افزایش آگاهی و فشار برای راه‌اندازی APIهای تبدیل برای دور زدن ردیابی بدون کوکی.

آیا متوجه شده اید که کیفیت هدف گذاری شما در متا و سایر کانال های تبلیغاتی مبهم است؟ برای اطلاع از نحوه به روز رسانی حریم خصوصی اپل با ما تماس بگیرید.

با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم کمک کنیم