

آیا مخاطبان Tiktok شما آواتار متفاوتی نسبت به سایر رسانه های اجتماعی دارند؟ قبل از پاسخ به این سوال، به شما یادآوری می کنم که آواتار در اینجا به شخصیت خریدار اشاره دارد، داستانی از مخاطب ایده آل شما.
وقتی استفاده از TikTok را شروع کردم، پس از ماهها فداکاری و ثبات، از تعامل قابل توجهی لذت بردم، که من را مجذوب خود کرد. این امر باعث شد تا تحقیقات من در زمینه تقسیم بندی مخاطبان، استراتژی ها و تجزیه و تحلیل ها انجام شود.
من متوجه شده ام که مخاطبان در Tiktok نسبت به اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب و سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی واکنش متفاوتی نشان می دهند.
ما بررسی خواهیم کرد که چرا چنین است و چگونه می توانید از این اطلاعات برای رشد کسب و کار خود در TikTok و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
آواتار مخاطبان در TikTok
برای درک آواتار مخاطب در Tiktok، با تقسیم بندی آنها بر اساس ویژگی های زیر شروع کردم.
- اهداف و ارزش های آنها.
کاربران Tiktok اکثراً از جوانان، Gen Z و تعداد قابل توجهی از Millenials در اینجا هستند، مانند من. 😉 {add wink emoticon} با همه هیاهوها و امواجی که Tiktok دائماً ایجاد می کند، چه کسی طرفدار سرگرمی و پول نیست؟
مخاطبان Tiktok در اینترنت پررونق هستند، آنها از اینترنت تغذیه می کنند و من می دانستم که مخاطبانم را اینجا پیدا خواهم کرد.

آیا می خواهید در بازاریابی محتوا گواهینامه دریافت کنید؟
از ابزارها و کانالها استفاده کنید تا به طور قابل پیشبینی و سودآوری آگاهی، سرنخها، فروش و ارجاعها را افزایش دهید – همه چیزهایی که برای تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی دیجیتال واقعی باید بدانید. اینجا را کلیک کنید
- جمعیت آنها بیشتر جوانان و هزاره هاست.
GenZers و Millennials هنوز هم اکثریت مخاطبان TikTok را تشکیل می دهند. با این حال، برخی از بچههای بومکننده جایی در اپلیکیشن فیلمسازی پیدا میکنند.
- نقاط درد و نیاز آنها
مخاطبان Tiktok مانند اکثر کاربران اینترنت به دنبال راه حل های آسان برای مشکلات روزمره خود هستند. از یک آموزش آسان، دستورالعمل ها، هک های آسان و نکات در یک ویدیو کوتاه سرگرم کننده نشان داده شده است.
از این توضیحات می توان فهمید که مخاطبان Tiktok با مخاطبان توییتر، فیس بوک، یوتیوب و غیره متفاوت هستند، هرچند شباهت هایی با یکدیگر دارند.
چرا آواتار مخاطب Tiktok متفاوت است؟
- ویژگی های Tiktok
ویژگی های Tiktok تعامل قابل توجهی را تشویق می کند. واکنش کاربران Tiktok نسبت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به دلیل پیشنهادات آن متفاوت است. این مطالعه پشتیبان TikTok ادعا میکند که چند ثانیه ویدیوی تعاملی در TikTok نسبت به رسانههای دیگر تعامل خود به خودی بیشتری را جذب میکند.
به عنوان مثال، TikTok دارای ویژگیهای دونفره و ادغام و ویژگیهای دیگری است که امکان همکاری یکپارچه بین سازندگان محتوا را فراهم میکند. بنابراین اگر میخواهید نظر همکار دیگری را مطرح کنید، میتوانید آن را ارائه کنید و تشویق به همکاری کنید.
Stitch یکی از ویژگیهایی است که دوست دارم هنگام اشتراکگذاری هشدارهای روند با مخاطبانم از آن استفاده کنم. وقتی من از این استفاده میکنم، مخاطبان برای درک بهتر محتوا سؤالاتی را برای من مطرح میکنند و من به آنها پاسخ میدهم. همچنین، صاحب اصلی محتوا می تواند به همان اندازه پاسخ دهد زیرا به طور خودکار آنها را به پست های من پیوند می دهد.
آیا آنجا متوقف می شود؟ خیر، مخاطبان من همچنین میتوانند دونوازی پست کنند و پستها/ویدئوها را به پستهای خود پیوند دهند و میتوانند آنها را در دیگر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند واتساپ، اینستاگرام و غیره به اشتراک بگذارند.
- چالش ها باعث می شود که مخاطب به طور خودجوش درگیر شود.
تعامل همان چیزی است که هر سازنده محتوا در Tiktok منتظر آن است و مخاطب نیز مشتاقانه منتظر روندها است. در Tiktok چالش ها بی پایان هستند و به دلیل سرگرمی در این چالش ها مخاطب را هیجان زده می کنند.

جامع ترین گواهینامه ترافیک پولی صنعت برای دنیای پس از حفظ حریم خصوصی
با تسلط بر استراتژیهای خرید رسانههای پیشرفته از بهترین کارشناسان ترافیک در بازی امروز، بر بهروزرسانیهای iOS، کمپینهای در حال فروپاشی و افزایش هزینههای تبلیغات غلبه کنید.
اینجا را فشار دهید
از زمان ظهور Tiktok، چالش ها یکی از ویژگی های ارگانیک بوده است که توجه و تعامل زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین می توان گفت که این ویژگی عمدتاً یک ویژگی Tiktok است زیرا سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کمتر از آنها استفاده می کنند.
با قضاوت بر اساس ماهیت سرگرم کننده این چالش ها، کاربران دوست دارند به دنبال آن ها بروند و آنها را در ویدیوهای خود بازآفرینی کنند. آنها همچنین چالش های خنده دارتری مانند دوئت ها را به محتوای خود اضافه می کنند و باعث ایجاد تعامل می شوند.
در TikTok، هر روندی در مورد تعامل است و رسیدن به این امر آسان است زیرا محتوا فقط ویدیوهای کوتاه نیست، بلکه محتوای سبکی است که بسیار اعتیاد آور و سرگرم کننده است.
- مخاطبان همچنین می توانند محتوا تولید کنند.
Tiktok بدون شک یکی از برنامههای رسانههای اجتماعی پرکاربرد برای نسل هزاره و ژنرال Z به لطف ارائههای ویرایش ویدیوی مقرونبهصرفه است. کاربران Tiktok آن را مفید می دانند که قبل از ارسال ویدیوهای خود را برای رضایت خود ویرایش کنند.
با ویدیوهایی که به خوبی ویرایش شده اند، کاربران با اطمینان مارک های خود را تبلیغ می کنند و مهارت ها، استعدادها و ایده های خود را در ویدیوهای سرگرم کننده، کوتاه و تعاملی بیان می کنند. همچنین، ماهیت ساده آن باعث میشود هر کسی به راحتی هر محتوایی را که میخواهد ایجاد کند و یک شبه به یک حس ویروسی تبدیل شود.
- مخاطبان TikTok وفادار هستند
مخاطبان Tiktok درک میکنند که ساخت محتوا در برنامه چقدر آسان است و همچنین میدانند که سازنده مورد علاقهشان هر روز ظاهر میشود. بنابراین آنها مشتاقانه از برنامه بازدید می کنند و خوشبختانه شما یک برنامه زمان بندی ویدیو دارید تا مطمئن شوید که هرگز یک ضربه را از دست ندهید.
بنابراین، آیا مخاطب Tiktok یک آواتار متفاوت است؟ من می گویم بله و تکرار می کنم که ویژگی های TikTok به طور طبیعی باعث می شود که مخاطبان TikTok به محتوا واکنش متفاوتی نشان دهند. آنها به طور انبوه و برخلاف دیگر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، برندها و ایدههایی را که دوست دارند، درگیر میکنند و به ترویج آن کمک میکنند. استفاده TikTok از دوئتها، ویدیوها، روندها، چالشها و سایر پیشنهادات منحصر به فرد، آواتار مخاطب را متفاوت میکند.
هنگامی که آواتار مخاطبان TikTok خود را درک کردید، میتوانید محتوایی ایجاد کنید که نیازهای آنها را برآورده کند و در کمترین زمان شاهد رشد تجاری خوبی در TikTok باشید.