آیا رسانه های خرده فروشی «موج سوم» خرید رسانه های آنلاین است؟

آیا رسانه های خرده فروشی «موج سوم» خرید رسانه های آنلاین است؟

برندها شروع به بیدار شدن با واقعیت جدیدی کرده اند. خرده فروشان این توانایی را دارند که رفتار مشتری را درک کنند و تبلیغات را بر اساس آن رفتار تنظیم کنند، همه در کانالی که مصرف کنندگان در آن روحیه خرید دارند، به عنوان مثال. وب سایت ها و برنامه های خرده فروش (به argos.co.uk، tesco.com، amazon.com و غیره فکر کنید)

بزرگترین خرده فروشان جهان – مانند Sainsbury’s در بریتانیا، Woolworths Group در استرالیا و Loblaws کانادا – از بسیاری جهات در حال تبدیل شدن به شرکت های رسانه ای هستند. آنها کمتر تحت تأثیر تغییرات حریم خصوصی آنلاین به دلیل حجم داده های شخص اولی هستند که از قبل در مورد مشتریان نگهداری می کنند (مانند ورود به سیستم مشتری، طرح های وفاداری، و غیره). در طول همه‌گیری، آن‌ها از مشتریان بیشتری که به صورت آنلاین خرید می‌کردند استفاده کردند و شروع به ساخت موجودی خود برای استفاده تبلیغ‌کنندگان کردند.

در حالی که رسانه های اجتماعی در حال حاضر دلارهای تبلیغاتی بیشتری را به همراه دارند، با پیش بینی 65 میلیارد دلار در سال 2022، انتظار می رود رسانه های خرده فروشی بیش از پنج برابر سریعتر رشد کنند. eMarketer تخمین می‌زند که تبلیغ‌کنندگان در مسیری قرار دارند که امسال بیش از 37 میلیارد دلار برای «شبکه‌های رسانه خرده‌فروشی» هزینه کنند که نسبت به سال 2021 حدود یک پنجم افزایش داشته است.

شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی = وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تجارت الکترونیکی متعلق به غول‌های خرده‌فروشی مانند J Sainsbury’s، که می‌توانند تبلیغات را به صورت برنامه‌ریزی برای تأثیرگذاری بر مصرف‌کننده در نقطه خرید قرار دهند. تبلیغات رسانه های خرده فروشی می تواند تبلیغات بومی یا تبلیغات نمایشی باشد.

آمازون آشکارترین ذینفع از تغییر در بازارهای تجارت الکترونیک و تبلیغات خرده فروشی است و Amazon DSP دروازه اصلی به فضای رسانه خرده فروشی آمازون است. اگر مایلید در مورد نحوه قرار دادن تبلیغات در آمازون با استفاده از Amazon DSP بیشتر بدانید، تماس بگیرید.

با ما تماس بگیرید