
بازاریابی طلا در انتهای رنگین کمان
بازاریابهای فراگیر میدانند که در ۱۱ اکتبر در بریتانیا روز ملی بیرون آمدن و در سراسر اکتبر ماه تاریخ LGBT در ایالات متحده است. این رویدادها به بزرگی پراید نیستند و بیشتر دیجیتال هستند، اما تبلیغکنندگانی که میخواهند واقعاً مخاطبان LGBTQ+ را درگیر کنند باید از این مناسبتها برای نشان دادن حمایت و تعهد خود به مشتریان متنوع خود استفاده کنند.
از آنجایی که برندهای بیشتری به دنبال دستیابی به مخاطبان پرسود LGBT هستند، مردم شروع به درک تفاوت بین پشتیبانی واقعی و “شستشوی غرور” می کنند. دومی به عنوان یک پدیده تا حد زیادی منفی دیده می شود و باید از آن اجتناب کرد. بازاریابان دگرباشان جنسی میگویند که پشتیبانی معتبر در خارج از ماه پراید درخشانتر است.
ما در این ماه یک راهنمای مفید برای دستیابی به مخاطبان LGBTQ+ در پلتفرمهای تبلیغاتی اصلی ایجاد کردهایم:
جذب مشتریان LGBTQ+ بدون غرور