

“بازاریابی ایمیل مرده است!”
“هوش مصنوعی صندوق ورودی را تسخیر می کند!”
“چرا وقتی می توانم از قالب های ایمیل استفاده کنم، یک کپی رایتر استخدام کنم؟!”
“وقتی من فالوورهای اجتماعی زیادی دارم چه کسی به لیست ایمیل نیاز دارد؟”
اوم… همین الان بایست و گوش کن چون میخواهم یک راز کوچک را به تو بگویم…
سه راز کوچک به طور دقیق.
من اخیراً در مورد بازاریابی ایمیلی، تصورات نادرست زیادی در فضای مجازی شنیده ام. بنابراین در این وبلاگ در مورد هر سه صحبت خواهیم کرد بزرگترین افسانه ها و باورهای غلط در مورد بازاریابی ایمیلی…
و من به شما در مورد سلاح مخفی که خواهد گفت به شما یک مزیت بزرگ و یک پا را بالا می دهد بر فراز هر نوعی رقابت.
خوب، حالا بیایید با تخریب اسطوره شروع کنیم.
افسانه شماره 1 – بازاریابی ایمیلی مرده است
این افسانه ای است که من از زمانی که در صنعت بازاریابی آنلاین شروع کردم … بیش از یک دهه پیش شنیده ام! و حدس بزنید چه؟
شایعات در آن زمان اشتباه بود و امروز هم اشتباه است.
مهم نیست که در آخرین اجلاس آنلاینی که در آن شرکت کردید چه شنیدید… بازاریابی ایمیلی هنوز زنده و زنده است – و به این زودی ها به جایی نمی رسد!
در واقع ایمیل مارکتینگ است تنها بهترین راه برای تبلیغ نام تجاری یا کسب و کار خود، درآمد خود را افزایش دهید و تبدیل های بیشتری به دست آورید.
درست است. این بهتر از تبلیغات، بهتر از رسانه های اجتماعی و بهتر از ترافیک ارگانیک است…
من آن را گفتم.
من در واقع اولین راه اندازی خود را در سال 2020 انجام دادم و با ارسال تنها 8 ایمیل به لیست 2300 مشترکم، تقریباً 6 رقم به دست آوردم. هوم
اما حرف من را قبول نکنید، در اینجا چند آمار برای اثبات آن وجود دارد. تخمین زده می شود که در حال حاضر 4 میلیارد کاربر ایمیل فعال وجود دارد (و به هر حال انتظار می رود این تعداد افزایش یابد).
بازاریابی ایمیلی به طور مداوم نتایج را ارائه می دهد بالاترین ROI در تمام کانال های بازاریابی – به ازای هر دلار خرج شده به طور متوسط 42 دلار درآمد کسب می کنید… و اگر نمی خواهید حساب کنید…
یعنی ROI 4200%!! من هیچ برند یا تجارتی را نمی شناسم که از دیدن چنین اعدادی خوشحال نشود.
و فقط در صورتی که به دست آوردن بازگشت سرمایه (ROI) عظیم برای متقاعد کردن شما کافی نباشد… احتمالاً این کار:
به گفته MarketingSherpa، ایمیل همچنان ترجیح داده شده ترین کانال بازاریابی است که از طریق آن اکثر مصرف کنندگان می خواهند تجارت ها با آنها ارتباط برقرار کنند. بله، حتی هزاره ها و ژنرال Z ایمیل را به رسانه های اجتماعی ترجیح دهید.
و نه تنها ایمیل روش مورد علاقه کاربر شما برای برقراری ارتباط است، بلکه باید مورد علاقه شما نیز باشد! و این به این دلیل است که لیست شما متعلق به شماست. این متعلق به شماست. نه فیسبوک، نه اینستاگرام. شما.
و هنگامی که از ایمیل به عنوان روش ارتباطی ترجیحی خود استفاده می کنید، تنها کاری که برای شنیدن پیام خود باید انجام دهید این است که مطمئن شوید ایمیل های شما در پوشه اسپم قرار نمی گیرند. شما در اسارت نیستید از طریق الگوریتم خدایان، “قوانین پلتفرم” یا همگامی با آخرین روندها برای دیده شدن محتوای خود.
وقتی فقط یک لحظه به عقب برگردید و به حقایق نگاه کنید، همه چیز کاملاً واضح است.
در حالی که من هنوز کانال های بازاریابی دیگر را دوست دارم و از آنها استفاده می کنم…
بازاریابی ایمیلی دختر من حاکم است.
افسانه شماره 2 – الگوها بهتر کار می کنند
این افسانه دیگری است که اخیراً بارها و بارها شنیده ام.
چرا وقتی می توانم از قالب های ایمیل استفاده کنم، یک کپی رایتر استخدام کنم؟!
حال برای روشن شدن، در این زمینه، منظور من ایمیل های فانتزی و غیر شخصی است که خودنمایی و بی مایه هستند. شما ایمیلهای فانتزی HTML را میشناسید که معمولاً از سایتهای تجارت الکترونیک یا شرکتهای بزرگ میبینید…
گوش کنید – آنها برای مارک هایی مانند Sephora یا Apple کار می کنند، خوب، چون سئوفورا و اپل هستند…
اما بهعنوان یک برند مبتنی بر شخصیت (یا بهعنوان PERSON واقعی پشت نام تجاری)، نمیخواهید در ایمیلهای خود بیش از حد فانتزی شوید.
چرا؟ خوب، زیرا حقایق: آزمایش گسترده A/B نشان داده است که اکثریت قریب به اتفاق کاربران ایمیل های ساده و مبتنی بر متن را ترجیح می دهند (می دانید، درست مانند ایمیل هایی که برای دوستان و خانواده خود ارسال می کنید).
نه فقط مصرف کنندگان من ترجیح می دهم ایمیلهای متنی ساده، اما قالبها فهرست کاملی از معایب دیگر را هم در نظر میگیرند.
معایب قالب های ایمیل
- زمان زیادی برای بارگیری آنها بسته به اتصال اینترنت کاربر شما طول می کشد.
- سفارشی سازی می تواند دشوار و غیر قابل اعتماد باشد. میتوانید ساعتها با الگوی سرهمبندی کنید که بهتر است وقت خود را صرف نوشتن و ایمیل شخصی و همدلانه کنید.
- الگوهای HTML اغلب در دستگاه های تلفن همراه خنده دار به نظر می رسند اگر به درستی کدگذاری نشده باشند.
- به دلیل داشتن تصاویر سنگین و ویژگیهای طراحی، احتمال اینکه در پوشه هرزنامه یا تبلیغات قرار بگیرند، بسیار بیشتر است
- این نوع ایمیلها به جای صدای برند یا برقراری ارتباط واقعی با مخاطب، بر تصاویر تمرکز دارند.
از سوی دیگر…. در حالی که ممکن است کپیرایترها نتوانند «ایمیل زیبا» طراحی کنند…
آنها هستند آموزش ویژه برای نوشتن کلماتی که کار می کنند. آنها می فهمند که چگونه داستان های قدرتمند ایجاد کنید که خواننده شما را قلاب می کند و باعث می شود ایمیل شما را باز کند. آنها می دانند چگونه با محتوای جذاب حلقه باز کنند کاربران خود را به خواندن ادامه دهید…
و آنها می دانند محرک های روانی که افراد را وادار به کلیک کردن و خرید پیشنهاد شما می کند…
و زمانی که شما کسب و کاری هستید که به در دسترس بودن آن بستگی دارد قوی، قدرتمند، و رابطه صمیمی با کاربران خود …
این عوامل کاملاً هستند ضروری است برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی شما
خوب، اکنون به آخرین و بحث برانگیزترین افسانه در این لیست می پردازیم…
افسانه شماره 3 – هوش مصنوعی در حال تسخیر است
ببینید، همه ما آن را شنیدهایم… هوش مصنوعی با سرعت نور جای کپیرایترها را میگیرد – و بخصوص در دنیای ایمیل مارکتینگ
زیرا منظورم این است که چه کسی باید برای یک کپی رایتر باتجربه مقدار زیادی پول بپردازد، در حالی که فقط می تواند یک چهارم پول را خرج کند. برخی از نرم افزارهای اتوماسیون مدرن که “به همین خوبی کار می کند”؟
حق ندارد!!!
گوش کن، من نرم افزار هوش مصنوعی و قالب های از پیش ساخته شده را می شناسم هستند در فضای بازاریابی ایمیلی رایج تر می شوند – در این شکی وجود ندارد.
اما با این گفته داستان خیلی بیشتر است نسبت به آنچه که اینترنت می خواهید باور کنید…
قبلا گفته ام و تا روز مرگم بارها و بارها خواهم گفت…
هوش مصنوعی یک است ابزارنه جذب
و به عنوان یک ابزار – وجود دارد هستند برخی چیزها هوش مصنوعی می تواند به ما در بهینه سازی، ساده سازی و بهبود کمک کند…
مواردی مانند: تحقیق، ایده ها، اتوماسیون ایمیل، شخصی سازی و تقسیم بندی. می دانید، چپ مغز، بک اند، چیزهای لجستیکی. حقیقت این است که هوش مصنوعی میتواند بازاریابان ایمیل را بسیار آسانتر کند.
اما وقتی نوبت به جایگزینی خلاقیت و شفقت می رسد که یک کپی رایتر انسانی روی میز می آورد…؟
این به این زودی ها اتفاق نمی افتد.
و در حالی که درست است که وجود دارد مقداری برندها و مشاغلی که تصمیم می گیرند با هوش مصنوعی سروکار داشته باشند… ایمیل های آنها در بهترین حالت متوسط خواهد بود.
منظورم این است که این دقیقاً مانند هر چیز دیگری است که با فناوری “جایگزین” می شود…
اگر بخواهید متوسط نتایج، پس مطمئن شوید – ادامه دهید ابزار plug-and-play. اگر بخواهید برجسته نتایج، یک متخصص استخدام کنید.
دفتردارهای متوسط با نرم افزارهای DIY مانند Freshbooks، Honeybook و Quickbooks جایگزین می شوند… اما این بدان معنا نیست که زمانی که زمان ثبت مالیات فرا می رسد، ما به یک PRO LEGIT پرداخت نمی کنیم.
طراحان گرافیک متوسط با ابزارهایی مانند Canva جایگزین می شوند … اما این بدان معنا نیست که ما به یک طراح عالی برای طراحی وب سایت خود پولی نمی دهیم.
و اگر می خواهید لیست ایمیل خود را بهینه کنید، در حال رشد است درآمد شما و تبدیل های بیشتری کسب کنید… سپس یک کپی رایتر استخدام کنید.
خیلی ساده است. و هرگز تغییر نخواهد کرد.
در اینجا توصیه من به کپی رایترها است کسانی که نگران تصاحب هوش مصنوعی و دیگر افسانه های موجود در این لیست هستند…
متوسط نباش موقعیت خود را به عنوان کارشناس.
این کار را انجام دهید و برای هر برند یا کسب و کاری که به دنبال بهینه سازی استراتژی های بازاریابی ایمیلی خود است، ارزشمند خواهید بود.
این مال تو است سلاح سری.
اینطوری عمل میکنی اثبات هوش مصنوعی
اینگونه خود را در جایگاه قرار می دهید یک متخصص در صنعت و مشتریان را برای استعدادها و خدمات شما به سمت پایین بکشانید.
اما اکنون سوال این است که چگونه؟! چطوری بلند میشی لعنتی کپی رایتر خوب و بازاریاب ایمیل? فردی که مخاطب را درک می کند، قدرت ارتباط را می داند و به هنر تبدیل مسلط است؟
خوب… شما مهارت ها، تکنیک ها، تجربه عملی و دانش لازم برای انجام این کار را توسعه می دهید خودت را متخصص کن!
و پس از ماهها و ماهها گوش دادن به این جامعه از من سوال پشت سر هم در مورد بازاریابی ایمیلی میپرسید… به این نتیجه رسیدم که وقت آن رسیده است که کاری در مورد آن انجام دهم.
در حال حاضر، تا همین اواخر، هرگز فکر نمی کردم این کار ضروری باشد. بیشتر به خاطر من قبلا، پیش از این من یک ماژول کامل در مورد بازاریابی ایمیلی را در برنامه 8 هفته ای آموزش کپی رایتینگ آموزش می دهم.
اما حقیقت این است که همه وقت، پول، انرژی یا تمایلی برای سرمایه گذاری در یک دوره دو ماهه مربیگری ندارند…
و بنابراین من یک را ایجاد کردم راهنمای ایمیل رایگان– برای کمک به شما در گذر از BS
مال خودم بهترین ایمیل مارکتینگ چیت شیت با آموزش، به محافظت از کسب و کار شما در برابر طوفان الگوریتم های غیرقابل پیش بینی و تهدید بی پایان تصاحب هوش مصنوعی کمک می کند. چگونه بر هنر پیامرسانی تاثیرگذار صندوق ورودی تسلط پیدا کنیم.
- پیدا خواهید کرد 7 ایمیل اجباری برای ساختن و کسب درآمد از لیست خود (با مثال های واقعی از خزانه شخصی Posse)…
- راه درست را پیدا کنید ساخت و ساز و کسب درآمد لیست ایمیل شما، بدون با تکیه بر الگوها یا پیام های استاندارد شده
- آن را بگیرید راز ارسال ایمیل های جذاب که من نمی خواهم مشترکین را دور کنید یا تمام وفاداری به برند را از دست بدهید.
تا دفعه بعد، من الکس هستم. فعلا خداحافظ!